2011. július 26., kedd

Codegen ATX 350 watt 2.03(P4) tápegység - Jelenlegi ára: 2 490 Ft

Codegen ATX 350Eladó a képeken is látható Codegen ATX 2. 03(P4) 350 W tápegység.
Hibátlan működéssel, természetesen személyes átvételnél kipróbálható.
(Nyugodtan mérhetsz rajta bármit, akármilyen műszerrel. )
Én kész gépet vettem, komplett konfigurációt, amiben ez volt gyárilag, de a videokártya és főleg a rengeteg USB-s eszköz miatt nagyobb tápot rakattam bele, így ez végül megmaradt.
Az aukciókat nem szeretem heteken át lebonyolítani ezért kérem a nyertest, három napon belül vegye fel velem a kapcsolatot e-mailben, illetve 1 héten belül rendezze a vételárat átutalással, vagy személyesen.
Komoly szándékú vevőnek ez nem jelenthet gondot.
Akinek ez nem elfogadható azt kérem, ne licitáljon !
Ha a vevő nem jelentkezik , vagy nem egyenlíti ki a vételárat a fentiek szerint a terméket újból meghirdetem és nem fukarkodom a negatív értékeléssel.


Jelenlegi ára: 2 490 Ft

Az aukció vége: 2011-07-31 21:10
. Codegen ATX 350 watt 2.03(P4) tápegység - Jelenlegi ára: 2 490 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése