2012. január 30., hétfő

toshiba tecra S1 leárazva no posta - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

zvalicitre bocsájtom Toshiba tecra S1 tipusú 1, 5 centrino processzoros laptopomat. Optikai beépítő és adapter hiányában nem tudtam rátelepíteni XP. rendszert, mivel a belerakott vinyón már volt egy XP. de hp gépből ezért a hartverek hiányában XP felirat megjelent, majd kék alapon hibaüzenetet írt ki. Bekapcsoláskor megjelenik pixel hiba mentesen normális módon a Toshiba felirat, alatta hogy nyomjak F12 majd az F12 megnyomása után bejön a bios kép, de fura módon kockák is vannak benne, hozzá nem értés végett nem kisérletezem vele, akinek van ilyen tudja mit kell tenni. Hibásként hirdetem, bár lehet hogy én vagyok béna, és csak egy bios frissítés vagy hasonló és megy rendesen. A gép teljesen ép burkolattal, és az alábbiak nélkül küldöm. HDD, ram, töltő, optikai meghajtó keret az optikai meghajtóval Hdd takaró kis műanyag az oldalán nincs meg, beépítő lemezt küldöm, adapter nem kellett hozzá . kijelző karcmentes  nincs bent a wifi,   bluetooth bent van, akku kb 1-1, 5 órás, pontosan nem mértem. Eredeti Xp matrica az alján Kérdésre ha tudok válaszolok.
Közben szakemberrel megnézettem, videó kártya működik, csak a videó ramot kell lemelegíteni, és helyette egy másikat felrakni.
Bankszámla számom OTP. a posta díja standard csomagban a vételárban van, külön nem kérek érte semmit.



Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-02 23:48
. toshiba tecra S1 leárazva no posta - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése